Kontaktiverkon tarina
Tieto, taito ja asenne
Tieto, taito ja asenne yhdistyy kaikessa KontaktiVerkon toiminnassa. Slogan on syntynyt asiakkaan palautteesta ja se kiteyttää hyvin sitä arvoa, jota haluamme asiakkaillemme tuottaa. Asiakkaiden palautteen voimalla olemme voineet viedä tarinaamme eteenpäin jo vuodesta 2008 lähtien.
Yhteistyö asiakkaan kanssa lähtee liikkeelle ongelmanratkaisun ja ideoinnin kautta. Selvitämme yrityksen kehittämistarpeet kokonaisvaltaisesti ja määrittelemme aikataulut, tarvittavat resurssit, sekä eri tukimahdollisuudet. Toisinaan voi riittää kyseenalaistaminen ulkopuolisen asiantuntijan toimesta, sekä ideoiden jalostus, neuvonta ja sparraus.
Yrityksen perustaja Kirsi Vuollet on vuodesta 1995 lähtien tehnyt asiakastarvekartoituksia, asiakastyytyväisyystutkimuksia, myyntityötä ja uusien tuotteiden myynnin testauksia eri aloille.
Kontaktointiin ja verkostoitumiseen liittyvää ideaa kehitettiin Ladecissa (entinen Lahden Tiedepuiston yrityshautomo) ja maaliskuussa 2008 syntyi KontaktiVerkko. KontaktiVerkko syntyi ajatuksesta hyödyntää kasvavia verkostoja ja kykyä saattaa ihmiset ja yritykset yhteen. Luontevinta on löytää asiakkaille uusia kumppaneita, verkostoja ja uusia asiakkaita.
Yrityksen nimen takana on vahva osaaminen kontaktoinnista, myynnistä ja verkostoitumisesta. Kirsi on aktiivinen verkostoituja ja tekee yhteistyötä myös julkisten toimijoiden, järjestöjen ja oppilaitosten kanssa. Hän toimii muun muassa Hämeen kauppakamarin Osaamisvaliokunnan puheenjohtajana ja Suomen Tuotekehitysyhdistyksen toiminnanjohtajana.
Asenne ratkaisee. Asiakas on aina osa laajaa kontaktiverkostoamme eikä jää yksin.